jueves, 19 de mayo de 2016

Jardins de Santa Clotilde

Ara que estem en temporada de primavera-estiu i els jardins comencen a tenir color, que millor que anar a fer una visita als jardins botànics del nostre poble?

Vaig decidir que, aprofitant que feia un dia de calor, prodríem anar fins allà en moto. Li vaig comentar a la Mariamu si havia pujat mai a una, i em va respondre que no. 
Al principi, en pujar-se em va explicar que va sentir una miqueta de nerviosisme, i que per això em va agafar ben fort de la cintura. A mesura que anàvem de camí cap als Jardins vaig notar com agafava confiança, i em deixava anar poc a poc. 
A més a més, em va explicar que li va agradar molt, més que anar amb cotxe. 

En arribar als Jardins de Santa Clotilde vam agafar un plànol per a poder situar-nos millor. La Mariamu va ser l'encarregada de portar-lo i anar dirigint cap a on havíem d'anar. Cada vegada que arribàvem a una plaça l'obríem per tal de descobrir el seu nom. 

No només vam aprofitar per veure les vistes que havien des d'aquell lloc, sinó que també vam fer fotos en els llocs que tenien més encant per a nosaltres dos. 

Durant el recorregut em va semblar molt interessant la gran curiositat que mostrava la nena per els tipus d'arbres i flors que podíem trobar allà, i contínuament em feia preguntes sobre ells. 

Així que aquesta sortida, a part de divertida, ens va servir per aprendre a diferenciar alguns arbres, saber els origens i una mica d'història del nostre poble, Lloret de Mar. 




No hay comentarios:

Publicar un comentario