martes, 5 de enero de 2016

Ja ha passat el Nadal!


Doncs sí, ja han passat totes les festes de Nadal i la Mariamu i jo no ens hem pogut veure gaire.

Vaig marxar de viatge a passar les festes fora però tot i això, abans de marxar, la Mariamu i jo vam fer una petita sortida al cinema.

Teníem moltes ganes de riure mirant una pel·lícula, així que vam decidir veure 'Ocho apellidos catalanes'.
Va ser una tarda molt divertida, menjant xuxes, parlant, i rient molt.

A més a més, com que estàvem a punt de passar les festes de Nadal, la Mariamu em va explicar com les celebrava ella. Em va dir que fa molt que no va al seu poble de Gàmbia, i que aquí no es celebrava gaire, però que tot i així, aprofitaria les vacances de l'escola per sortir amb les seves amigues.

Jo també tinc moltes ganes de conèixer a les seves amigues, així que vam dir que la pròxima vegada que ens veiem, portarem a algunes amigues per a poguer conèixer a més gent.

La propera quedada ja està pensada, així que d'aquí poc ens tornarem a veure per aquí!

No hay comentarios:

Publicar un comentario